Uncertainty

uncertaintyUncertainty

D: Joseph Gordon-Levitt , Lynn Collins , Assumpta Serna

R: Scott McGehee, David Siegel

Durata: 1h 41 min

Uncertainty este un film destul de ascuns publicului larg deși îl are în rolul principal de Joseph Gordon Levitt, un actor apreciat cam pentru tot ce face. Această anonimitate se datorează probabil recenziilor negative primite de acest film sau datorită faptului că în spatele camerei de filmat au stat Scott McGehee și David Siegel doi regizori cunoscuți numai pentru The Deep End. Cu toate acestea Uncertainty nu e un film prost, numai că pe alocuri se transformă într-un destul de plictisitor din care pare să lipsească ceva. Poate răspunsul la unele întrebări ce pot să apară firesc sau poate un grad mai mare de dramatism ar fi făcut ca această poveste ce se zbate a granița dintre romantism și dramă să atragă mia mulți fani. Dar și așa cu defectele sale unii privitori s-ar putea să fie fermecați de simplitatea celor două povești, de naturalețea personajelor și frumusețea cinematografică construită destul de bine.

Uncertainty e un film despre destin și începe când Kate Montero și iubitul ei Bobby, un cântăreț canadian se întâlnesc pe podul Brooklyn pentru a lua o decizie în privința viitorului lor. Ea este însărcinată și o decizie despre ce urmează nu a fost luată. Se aruncă în aer cu o monedă și cei doi se despart fugind în direcții opuse ca peste câteva secunde se întâlnească simultan. Din acest moment Uncertainty se bifurcă în două povești, două destine diferite dar cu aceleași personaje. O poveste se desfășoară în Brooklyn la o reuniune de familie și în are în prim plan pe cei doi îmbrăcați în verde. E o poveste simplă de familie, una desprinsă parcă din realitate, cu mici drame și mici momente de fericire. Cealaltă are loc în Manhattan și îi are tot pe cei doi în prim plan numai că sunt îmbrăcați în galben. Povestea lor ia o turnură aventuroasă, periculoasă , dramatică pe alocuri când într-un taxi găsesc un telefon. Cineva e pe urmele telefonului și îl dorește cu orice preț. Ceea ce se întâmplă și în povestea acesta are o naturalețe destul de firească(nu vreau să intru prea mult în detalii ca să nu stric farmecul ei) și poate de aceea poate părea plictisitoare. Cele două personaje în galben fac cam ceea ce ar face 90% din cei care s-ar regăsi în situația lor.

uncertainty - recenzii filme

Uncertainty e un film despre destin, e un film tăcut și agitat în același timp, un film după cum am mai spus plictisitor pe alocuri dar care nu-ți lasă un gust amar. E un film romantic despre doi tineri îndrăgostiți cu adevărat. Pentru minte Uncertainty a fost o experiență plăcută așa că vi-l recomand în speranța că nu vă va dezamăgi pe toți.

Notă: 7/10

Trailer Uncertainty