The Cold Light of Day

recenzie film prostThe Cold Light of day

“Bruce why do you die so easily”

Filmul ăsta e atât de prost, atât de plin de clişee încânt n-ar trebuie recenzat. Un mesaj de genul : ”Atenţie următorul film este de doi banii. E la fel de prost ca talk-show-urile lui Dan Diaconescu numai că e mai agitat şi te enervează mult mai repede! Vizionarea se face pe risc propriu.” ar fi suficient numai că unii s-ar putea să fie păcăliţi de câteva nume din distribuţie. În mod normal trucul asta n-ar mai trebui să atragă spectatorii spre sălile de cinema, dar se pare că anumiţi distribuitorii continuă să se folosească de el.

Dar să trecem peste asta şi să vă spun două, trei lucruri despre The Cold Light of Day. Păi în primul rând e un film cu Bruce Willis. Un film în care actorul din Die Hard are două trei replici(din care cea mai bună este ”I’m proud of you son. I’ll be right back!”), bate doi tipi şi apoi moare împuşcat ca un prostălău de un lunesit. Dezamăgiţi? N-aveţi de ce, pentru că cele 5 minute în care apare Willis sunt cele mai bune din tot filmul. În al doilea rând The Cold Light of Day e un film de acţiune cu spioni, agenţi ai Mosadului, răpri, trădări şi o telenovelă de familie. Că totul e clişeic şi se desfăşoară într-o grabă enervantă e partea a doua (probabil primăria oraşului în care au filmat le-au dat autorizaţie numai pentru câteva ore). În al treilea rând The Cold Light of day are un scenariu de-a dreptul pueril, proabil scris de un începător sau de un elev de clasa a 8-a care încă se visează erou sau viitoare vedetă. Nimic nu se leagă, totul e haotic şi povestea are o credbilitate mai redusă ca Bill Clinton când a afirmat public că nu a avut nici o relaţie cu Monica.

Există împuşcături, gândite ca la un joc de paintball, există urmări(singura chestie spectaculoasă din acest film) şi există multe personaje.Toate formează un haos de 80 de minute, un haos pe care mărturisec că l-am vizionat mai mult pe fastforward.

The cold light of day e proabil cel mai prost film de acţiune de anul acesta. E atât de pueril şi atat de haotic încât te enerveză. Sfatul meu: staţi de-o parte!

Notă:2/10