Silent Hill Revelation

silent-hill-revelation-recenzieSilent Hill Revelation

D: Sean Bean , Kit Harington , Carrie-Anne Moss
R: Michael J. Bassett
D: 1h 34 min

Silent Hill Revelation a fost unul dintre cele mai așteptate sequel-uri din sfera genului horror. Din păcate așteptarea a adus dezamăgire, dezamăgirea a atras cronici negative și prăbușire în banal. Spun banal pentru că Revelation nu a reușit să vină cu nimic nou față de ceea ce a oferit primul film. Iadul  misterios, înfricoșător din prima parte se transformă într-un coșmar prost, o versiune prea aglomerată și fără noimă a unui circ plin de ciudați. Povestea orășelului Silent Hill, forțat să existe într-un univers paralel nu mai atrage, nu mai prezintă interes. Cenușa, muzica înfiorătoare din prima parte sunt aproape absente, locul lor fiind luate de multe efecte vizuale proaste menite să provoace dezgust.

Dacă Silent Hill se încheia exact cum ar trebui să o facă orice horror misterios, Revelation vină cu niște răspunsuri pe care n-am fi vrut să le primim. Aflăm că fetița inocentă a crescut și că fuge alături de tatăl ei, aflăm de ce fuge, aflăm ce e cu ordinul și cu Silent Hill. Primim atât multe răspunsuri încât ne enervăm. Povestea avansează rapid, Heather acum majoră se întoarce în Silent Hill pentru a-și recupera tatăl răpit de membrii ordinului. Aici descoperă cine este, care-i treaba cu Silent Hill și cum poate scăpa de membrii ordinului pentru totdeauna. Câteva scene desprinse parcă dintr-un abator condus de nebunii iadului, dezgustă. Creaturi fără față, nebuni cu mâinile secționate de un mascat cu handicap locomotor ar trebui să sperie, însă efectul nu este acesta. O plictiseală se instaurează rapid, sângele și violența fără logică sau mister fiind insuficiente pentru a atrage.

Silent-Hill-Revelation film

Silent Hill Revelation este o continuare fără rost, o aglomerație vizuală fără logică creată doar pentru a obține niște bani. Franciza a murit și nu cred că cineva se va încumeta cu o continuare sau un remake. De mențioant ar mai fi faptul că Sean Bean nu moare în acest film și că Carrie Anne Moss e groaznică în rolul unei nebune demonice.

Notă:3/10

Trailer Silent Hill Revelation