recenzii filmePiranha 3DD

D: Danielle Panabaker, Matt Bush, Katrina Bowden
R: John Gulager
Release: 1 Iunie 2012
US Box Office: $ 0,4 M
Durată: 1h22 min

Cinematografia de la Hollywood trece printr-o criză de idei încât orice film cu priză la public are parte de o continuare. Nu contează că filmul e prost, nu contează că în esenţă din căcat nu poţi face puşcă, tot există unii care se încăpăţânează să încerce aşa ceva. Mai rău e că rezultatul, deşi de cele mai multe ori dezastruos este promovat şi vârât pe gâtul publicului fără nicio jenă. Dacă anul trecut Piranha 3D, tot un fel de remake după alte filme horror cu peşti piranha ne-a enervat la culme prin idioţenia lui, anul acesta aventura se dublează. Piranha primeşte doi ”D” pentru a ne determina să râdem de prostie încă o dată. Evident că primul D din titlul este uşor de ghicit, dar sincer eu nu mi-am dat seama până la vizionare de la ce vine al doilea D. După 5 minute în care o mulţime de gagici dezbrăcate aleargă prin piscine ca în filmele porno, secretul celui de-la doilea D este spulberat. Cei doi DD nu sugerează partea a doua a 3D-ului de anul trecut, ci mărimea de la sutienul fetelor care apar in film. Mai toate femeile din acest film poată această mărime, deşi poartă e cam exagerat pentru că sânii sunt mai mult dezveliţi.

Acum că am desluşit misterul titlului idiot, trecem la subiectul filmui. Povestea continuă cu amintirea trecutului, adică a poveştii sângeroase de anul trecut, pentru a-şi începe desfăşurarea exact ca cealaltă. O atmosferă liniştită, doi idioţi la pescuit şi brusc o baie de sânge într-un lac. Primul care moare este Gary Busy, un fost actor bunicel nu cu mulţi ani în urmă. După această introducere ne prrgătim încet de încă o baie de sânge de data această într-un water park, unde în mod normal creaturi ale mărilor, lacurilor şi râurilor n-ar avea cum să ajungă. Pentru a ne jigni inteligenţa sau pentru a se bălăci în ridicol, regizorul John Gulager ne ameţeşte mai întâi cu naşterea unui piranha în timpul unei partide de sex şi abia apoi cu o baie de sânge dezgustătoare, ridicolă şi pe ici colo presărată cu umor. Unele personaje din trecut sunt prezente şi în acest film, dar de departe singurul personaj care merită apreciat e cel interpretat de David Hasselhoff.

Personajul lui confirmă cât de idiot e filmul, el fiind singurul care într-o baie de sânge stă calm, priveşte totul şi încearcă să devină în mod ironic ceea ce a fost mult timp în serialul Baywatch. Sincer fără el Piranha 3DD era doar o porcărie care nu merita nici nota din oficiu. Aşa pentru David Hasselhoff şi pentru atitudinea sa, Piranha 3DD primeşte de la mine o jumătate de punct.

Notă:1,5/10