Paranormal Activity 4

recenzii filmeParanormal Activity 4

Where the f…k is the activity?

D: Kathryn Newton , Katie Featherston , Brady Allen

R: Henry Joost , Ariel Schulman

Durata: 1h 30 min

Paranormal Activity, film bun, captivant, terifiant pe alocuri! Paranormal activity 2, film plictisitor, idiot de-a dreptul. Paranormal activity 3, film decent peste a doua parte. Paranormal activity 4 film fără rost, plictisitor, aproape fără nici un fel de activitate paranormală. A patra parte din franciză e o pierdere de vreme, un film care a preluat scenariul primului film și l-a transformat într-un home made vidoe atât de plcitisitor că e o mare minunte dacă nu adormi în primele 30-40 de minute. Nimic nu se întâmplă, nimic atipic, nimic misterios, nimic paranoral. E ca și cum te-ai uita pe un monitor la imaginile surprinse în cas vecinului. Totuși nu orice fel de imagini ci acelea plictisitorae care nu arată nici un fel de activitate, nici măcar în dormitor. Apoi ceva se întâmplă, paranormalul bate ușor în ecran ca și cum i-ar fi frică să se desfășoare. Din păcate e prea târziu pentru că plictiseala s-a instaurat și nimic nu mai poate să te sperie.

Filmul e construtit la fel ca celelalte. Un lung found fotage images în centrul ceva căror se află o familie de undeva din Nevada. O familie liniștită până când primețte în casă băiețelul vecinei. Aflăm că băiatul inocent e cel răpit de mătușa sa în partea a două, după ce acesta posedată de niște forțe supranaturale își rupe în bucăți rudele. Prezența băiatului în casa atrage câteva fenomene paranormale, însă povestea nu are rost și nici nu se încadrează într-un tot unitar explicabil. Un cuțit care dispare, apoi se infige brusc în masă, apoi o umbră fugitivă, niște zgomote, sunt elementele paranomale cu care filmul se prezintă în față publicului. Fără nimic nou, Pranormal activity 4 se derulează încet și plictisitor.

paranormal-activity-4-teaser

Finalul e tipic pentru această franciză. Răul își arată față, ucide brutal câțiva nevinovați ca apoi să ne arate două trei chestii despre Katie personajul principal din priam parte. Chestii irelevante, mai multe enervante decât lămuritoare.

Notă:2/10