i sell the dead recenzieI sell the dead
D: Dominic Monaghan, Larry Fessenden, Ron Perlman
R: Glenn McQuaid
Theatrical Release: Oct 10, 2008 Wide
Durată: 1 h. 25 min.
Gen: Horror, Comedie

I sell the dead nu este un film pe care să-l apreciezi pentru regia extraordinară sau pentru o interpretare care să te lase cu gura căscată. E un film pe care îl apreciezi pentru ceea ce este, mai exact o parodie, care ne prezintă pe baza rememorării aventurile unor hoţi de cadavre. Ceea ce mi-a plăcut mult a fost simplitatea cu care regizorul a reuşit să transpună o atmosferă sumbră, specifică unor nopţi ceţoase din Anglia secolului al XVIII-lea, unde după orice colţ te aştepţi să apară ceva înfricoşător.Povestea filmului ne prezintă aventurile lui Willie şi ale lui Arthur Blake, doi hoţi de cadavre. Seară după seară cei doi fură cadavre pentru a le vinde apoi unui doctor ciudat care probabil făcea experimente pe ele. Simplitatea dezgropării şi a furtului se complică după ce într-o seară cei doi descoperă într-un sicriu un cadavru cu un ţăruş în piept. Inteligenţi şi atenţi cei doi se folosesc de acest cadavru pentru a scăpa de doctor, dar aventurile lor prin cimitirele sumbre, ceţoase şi murdare devin din ce în ce mai interesante pentru că la capătul lopeţii apar deseori creaturi ciudate.

I sell the dead este o comedie horror pe care o apreciezi pentru ideea regizorului de a crea povestea cu ajutorul altor poveşti (poveste în poveste). Interpretarea nu iese cu nimic în evidenţă pentru că actorii par mai degrabă să se distreze sub îndrumarea unui regizor care chiar asta le-a cerut. Chiar dacă nu e un film care a beneficiat de promovare, I sell the dead a avut opinii favorabile din partea criticilor care l-au caracterizat ca o comedie horror demnă de vizionat nu doar de fanii genului. În concluzie I sell The Dead este un film plăcut care te poartă printre vampiri, zombie, extratereştri şi care îmi aminteşte de Tales from The Crypt şi de atmosfera acestuia.

Citiţi şi aici