D: Justin Timberlake, Mila Kunis, Patricia Clarkson
R: Will Gluck
Release: 22 Iulie
US Box Office: $55,8 M
Durată: 1 h 47 min.
Gen: Romance, Comedie

Problema principală a acestui film e că încearcă prea mult şi prea des să se detaşeze de toate celelalte comedii romantice pline de clişee şi romantism limitat la sărutul perfect. Încearcă atât de tare să se dezică de aceste filme încât apelează şi forţa serialului Seinfeld, dar sfârșește aproape identic cu fraţii şi surorile ponegrite la început. A doua problemă a filmului time-ingul, Friends with benefits având premiera doar la câteva luni după No strings Attached, film cu un subiect destul de asemănător. Din fericire filmul lui Will Gluck (producător la Easy A) e mai antrenat, are mai mult umor şi romantismul hulit este mai puţin prezent. Distribuţia, Justin Timberlake şi Milla Kunis sunt mai adorabili şi mai convingători decât concurenţa din filmul mai sus menţionat, iar acest lucru poate conta mult. Nu zic că Milla ar fi mai talentată ca Natalie Portman (nici poveste), dar în acest film, personajul interpretat de Milla este mai convingător, mai sexy şi are o chimie mult mai bună cu Justin Timberlake decât Portman a avut-o cu acest jumătate de bărbat, Aston Kutcher. Justin Timeberlake excelent îmbrăcat de cei responsabili cu costumele, e acelaşi adolescent de la N’Sync şi de data acesta chiar şi cântă.

Firul epic îi urmăreşte pe Jamie (Milla Kunnis) şi Dylan (J. Timberlake), doi tineri cu ”problemele emoţionale”, prea dedicaţi serviciului pentru a se putea dedica unei relaţii serioase. Cei doi se întâlnesc în New York pentru a discuta câteva detalii profesionale. Convins de farmecul New York-ului, dar şi de seducătoarea Jamie, Dylan acceptă să se mute la New York şi să devină manager-ul revistei GQ. Apropierea dintre cei doi e previzibilă, iar după câteva discuţii despre clişeicele relaţii din filme, cei doi se decid să aplice metoda Seinfeld-Elaine, adică să fie prieteni cu beneficii (păcat că cei doi nu sunt de fapt prieteni când încep relația ci doar nişte amici). Scenele de sex, nu au nuditatea aşteptată de mulţi, dar umorul compensează destul de bine acest minus. Previzibilitatea intră rapid în joc şi îţi dai seamă că tot acest joc de-a sexul între prieteni se îndreaptă spre romantism, spre sentimente serioase şi spre un final în care el îşi cere scuze pentru că a fost un idiot, după un gest public extrem de zaharisit tipic american.

La capitolul interpretare despre actorii principali am vorbit la început, aşa că am să-l menţionez doar pe Woody Harrelson (un actor extrem de talentat capabil să strălucească la fel de bine în drame dar şi în comedii). Acesta îl interpretează pe Tommy, singurul personaj responsabil pentru umorul inteligent şi de bună calitate.
Începutul filmului ei bun, actorii sunt convingători şi dacă putem trece peste previzibilitate şi unele clişee experienţa va fi excelentă.